VACATURE

HR medewerker

Kenniscentrum AD(H)D en ASS biedt sinds 2000 begeleiding aan mensen met ADD, ADHD en ASS met name voor personen met een normaal tot hoog intelligentieniveau. De begeleiding vindt plaats in onze praktijkruimten in Arnhem, Nijmegen, Boxmeer en Tiel en bij cliënten thuis of op het werk. 
Er worden verschillende vormen van coaching aangeboden. Buitenschoolse begeleiding (BSB), individuele coaching, trainingen en themabijeenkomsten. 

 

Wij zijn op zoek naar een HR medewerker voor regio Tiel, Ede, Arnhem voor een dienstverband van 24 uur per week met mogelijkheid van uitbreiding naar 32 uur, ingaande 1 april 2025. Je krijgt een breed takenpakket en de ruimte om je verantwoordelijkheid te nemen. Wij zoeken iemand die stevig in zijn schoenen staat.

 

Een HR medewerker heeft een breed scala aan taken binnen de organisatie. Hier zijn enkele belangrijke verantwoordelijkheden die onder deze rol vallen.

 

  • Werving en selectie: het opstellen van vacatureteksten, plaatsen van vacatures, screenen van sollicitanten en coördineren van sollicitatieprocedures, zoals gesprekken en assessments.

  • Onboarding en introductie: nieuwe medewerkers verwelkomen, begeleiden tijdens hun inwerkperiode en zorgen voor een goede introductie in de organisatie en de bedrijfscultuur.

  • Personeelsadministratie: beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers, inclusief contracten, verlofaanvragen, ziekteverzuim en eventuele wijzigingen in persoonsgegevens of arbeidsvoorwaarden.

  • Verzuimbegeleiding: bijhouden en coördineren van het ziekteverzuim, het contact houden met zieke medewerkers en ondersteuning bieden bij de re-integratie.

  • Performance management: ondersteunen bij het opstellen van functionerings- en beoordelingsgesprekken.

  • Arbeidsrechtelijke zaken: adviseren over en naleven van arbeidsrechtelijke wet- en regelgeving, inclusief het ondersteunen bij arbeidsconflicten en de beëeindiging van arbeidsrelaties.

  • Medewerkerswelzijn en -tevredenheid: initiatieven en beleid opzetten gericht op medewerkerswelzijn en werktevredenheid, zoals feedbacksessies, tevredenheidsonderzoeken en een positieve werkomgeving bevorderen.

  • Frontoffie werkzaamheden: o.a. bediening telefooncentrale, aanspreekpunt, intakegesprekken inplannen.

 

De functie HR medewerker vereist een nauwkeurige, maar zeker ook resultaatgerichte instelling. Wat verder wenselijk is om de functie goed uit te voeren:

 

  • MBO+ niveau 4 / HBO werk- en denkniveau in bij voorkeur HR richting
  • relevante werkervaring op HR gebied en verzuimproces
  • goed kunnen samenwerken, maar zelfstandig aan de slag kunnen gaan
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands
  • goed overweg kunnen met Outlook, Word en Excel.

 

Arbeidsvoorwaarden

 

Je komt te werken in een zorgorganisatie met een uitstekende naam in de markt. Jouw functie is veelzijdig met veel verantwoordelijkheid, een functie waar je voor een lange termijn de uitdaging in vindt. Wat staat er tegenover?
 

  • Een marktconform salaris passend bij jouw opleiding en werkervaring.
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur).
  • Een parttime baan voor 24 uur bij voorkeur over 3 dagen (dinsdag, donderdag en vrijdag).
  • Je krijgt een contract voor bepaalde tijd met de intentie op termijn een vast contract.

 

Heb jij zin in een nieuwe uitdaging?

 

Stuur dan je motivatie en cv vóór 1 februari 2025 naar hrm@kenniscentrum-adhd-ass.nl o.v.v. Vacature HR medewerker.

Voor meer informatie over de vacature kun je terecht bij bovenstaand email-adres of Elly via 024-3978863 .